hallåå.

Nu mår jag bra igen, hade bara feber 2 dagar så ingen svininfluensa här inte :)
Dagen idag har bara sprungit iväg, vaknade av att Natta ringde mig och frågade
vad vi skulle göra idag. Inte hade jag en aning om att vi skulle ses, men tydligen.
Men vi bestämde oss iaf att ta nästa buss och åka in till stan för att kika lite.
Där strosade vi runt och snacka masssa med Monica i några timmar innan
felix kom och hämtade mig så vi kunde åka till bil-tema och köpa en slang så
han kunde laga min cykel. Han lagade den och jag tittade på, värt :D
Sen när den var klar cyklade jag till Natta igen och lyssnade på massa
musik och småpratade med henne och Annikki. Nu ska jag strax duscha
innan jag ska iväg till Isabell för kräft kväll med Sara och Bella :D
FUN DAY :D

Förresten såg jag och Felix "johan falk" igår, fy tusan va bra.
fast jag är även en sucker för den typen av svenska filmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0