Hemma, hemma i mora.

Kom igår hem från turkiet, väldigt turbulent resa där mina känslor svängt hit och dit.
Hade ändå två bra veckor, visst det kunde varit bättre men inget jag klagar över att jag gjort.
Massa solande blev det, har tillochmed fått lite bränna. Detta trots min sköra hud som
inte alls vill ta åt sig av allt solande i vanliga fall. Maten på hotellet var super, buffe varje dag.
Visst tjocka man kanske liite för mkt men semster-kilon är väl ett ord? Sen hade vi ju
underhållning på kvällen varje kväll, den var i sämsta lagret. Tycker det va tråkigt att ett
fyra stjärningt kunde ha sån B-underhållning. Men kan väl inte begära allt antar jag?
Alanya var en bra resemål även om vi bodde en bit ifrån själva centrum så hade våran
stadsdel ett eget centrum där vi hittade det mesta och lite till :)

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa för att repa mig lite. Mitt förhållande tog
igår slut, faktiskt påväg hem från arlanda. Känns bara som jag vill stänga in mig i ett
ljud-isolerat rum och skrika. Även om det var jag så vet jag inte just nu.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0