Kvällen rede sig :)

Igår kväll hade jag skit tråkigt, men det blev bättre när Jeppler hämtade mig och vi åkte te han
och såg på DHW. Så jag hade lite trevligt igår iaf och var inte helt isolerad från omvärlden.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska små plocka lite i lägenheten. Snart ska även jag
och natta ner till arbetsförmedlningen här på skoghall. Hon ska bara ringa mig först!!
Hade även tänkt ha med mig till Cv men datorn är cp så det går inte att öppna det. Så
får se hur det går med den saken, kanske löser det sig. Vid fem har jag även en välbehövlig
tvätt-tid, har massa tvätt känns det som. Så då får man ju bort lite skräp.

Har även idag lyckats dra på mig ett par jeans, har undvikit det i över 2år nu. Men kände att
nu ska jag komma i mina gamla jeans och det gjorde jag. Förhoppningsvis kommer det forsätta
åt det hållet med den saken :)

Nu ska jag diska lite innan hon ringer, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0