måndag..

Så börjar veckan om på 0, med nya händelser :P Idag ska just ingenting hända, ska mesta städa min
lägenhet. Sen får jag forhoppningsvis sen en skymt att Felix på eftermiddagen. Men innan dess ska jag
hinna städa bort all skit vare tänkt. Kanske inte skit då eftersom det mest är kläder som dräller efter mitt
klädletande till helgen som varit som härskar. Men ska väl börja med det snart nu så det blir gjort.
Har en mindre hägring av disk i köket också, usch jag som hatar människor som lämnar disk så
gör jag det själv?? Hur gick dethär till? Lite hushållsartiklar som behöver inhandlas också, men de
är ett senare problem nu äre stöket som gäller.
Skriver väl när jag tröttnat om en kvart eller så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0