Svininfluensan :O

Inatt kunde jag inte sova svettades som en gris, kändes som jag blötte ner hela sängen och allt därtill.
Men i morse tog jag mig upp och iväg till jobbet iaf, kände mig lagom bra i morse för att jobba :)
Åkte till jobbet, de första timmarna gick som en dans, men vid halv tolv började feberna härja igen
så jag åkte hem för att vila. Hemma blev det inte så mkt vila, hade andra saker för mig.
Men mår bättre och sämre stundvis nu iaf, hoppas bara inte natta har smittat mig med
den skiten hon har ;) Ska inte som alla andra tror så fort det fått lite halsont att det är svininfluensan :P
Nej nej, lite feber dör man väl inte av??
Nu har jag precis hängt in alla nytvättade kläder i skåpet, ska strax ta mitt snygga paraply och
promenera ner till Natta :) :) Blir där några timmar för ikväll blir bio, ska se "johan falk" får sen
om den är lika dålig som kritikerna säger. Ska iaf på bio med Felix, ska bli treeeevligt :D
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0