tisdag.

Idag jobbade jag för första gången sen semestern, kändes fakitskt riktigt skoj att komma igen.
Sen är alla trevliga människor på jobbet inte direkt ett minus, känns bra efter omständigheterna.
var iaf duktig idag och cyklade både till och från jobbet, jag tycker iaf att det var bra av mig att
sätt mig på en cykel kvart över sex i morse och trampa iväg. Förutom att det nästan är punka
på fram däcket så var det riktigt skönt med en morgon tur! Det var inte första och sista gången
det händer iaf, kommer in i en positiv trend, igår var även jag och Sara och träna på sats.

Nu ska jag strax springa in i duschen, ska blir det kanske att spela frisbee(?) golf med Jepler.
Har aldrig gjort det, märks om det är något att hurra för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0