två trevliga kvällar :D

I Fredags var det partaj hemma hos Natta och Aron. Var en dyng rolig kväll, kanske inte lika roligt
att jag blev dyng packad och en kille fick bära hem mig. Men annars var det roligt att få festa.
Kändes som det var dyng längesen jag festade loss sådär riktigt, kul vare :) Partytakterna sitter
i ännu i mig ;)

Igår var det åter dags för festligheter när lillasyster Linn fyllde 18år. Hon fyllde huset med massa
trevliga människor och vi åt massor med paj. En taco-paj som var himelskt god så det tog slut direkt :P
Sen bjöds det även på super goa tårtor som vi smällde i oss, eller ja iaf åts jordgubbarna på toppen upp ;)
Gick runt där och smuttade på en cider, skulle ta det lite lugnare och det blev det också. Satt mest i
köket och snackade med två trevliga killar, var av den ena skämdes över sitt jobb. Men det gjorde
han inte längre när han insåg att jag jobbade på mc donalds, han jobbade närmlingen på bk xD
Vid halvtvå drog de hem och jag somnade nästan i soffan innan min skjuts hem kom vid två.
Räddaren i nöden som tog mig hem till min säng, fy va skön den var i natt ;)

Idag måste jag städa hela lägenheten, har undvikigt det i några dagar nu så måste ta tag i det.
Usch, hatar att städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0