Drömmar!

Drömde massa konstiga drömmar i natt, vaknade i natt och tänkte egenom en dröm jag precis haft för att
minnas den i vaket tillstånd några timmar senare. Men klart jag glömt den. Men en dröm jag minns är:
Jag och min barndomsvän Amanda blev typ bortrövade till ett koncentrationsläger.
Där inne ska de göra massa tester osv. Jag gör inte som de säger därför ska jag dö.
Han som har i det hela heter Andreas och han drar ut mig i snön och försöker bryta nacken av mig.
Han tror att han lyckas och att jag är död men i självaverket spelar jag bara. Sen gömmer jag mig ibland snövallarna.
När jag suttit där ett tag kommer Amanda som försöker fly, jag flyr med henne och vi lyckas ta oss därifrån.
Sen börjar vi springa, och efter ett tag får vi veta att Andreas jagar oss. Vi springer och springer.
Det blir vår/sommar och tillsomtätt kommer andreas ifatt oss, men nu har vi medhjälpare som är starkare
än honom som lurar fällor men han klarar dom alla efter lite tid. Så helt plötsligt är vi på ett tiovoli som är avlångt.
Ibörjan av detta finna det tekoppar som tar oss egnom iprincip hela tivolit. Så vi slänger oss i en sån och åker där
rädda att Andreas ska komma. Men vi kommer förbi tivolit och forstätter springa i skogen.
 (I drömmen visste jag att vi var i Leksand, men skogen vi sprang i var den skogen vid mig i vika/mora)
Vi sprang, och ibland vare vinter så då åkte vi skidor. Jag vaknade sen av att jag fick en hand på axeln.
Andreas hand :/

Buhu, iaf det var en mardrömm ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0