Hallå där :)

Idag började dagen rätt hastigt med att Felix ringde mig från jobbet tokig som bara den att det bara var han och en städare på rasturangen 30minuter innan öppning. Visst jag är en snäll girly så jag fick ta taxi för att jobba. Skulle egentligen jobbat 10-19 men fick jobba 08- 17 istället. Så himla skönt att inte hela dagen blir förstörd då :)
Fast imorgon blir det ännu bättre, ska jobba 07.00 - 11.00, mohaha! Får de softa timmarna på jobbet, KLAGAR INTE ALLS :D Kanske får stanna över lunchen också men boppen(friterade saker avdelningen) är min vän ;)

Ska snart krypa ner i sängen, sen i natt kommer väl älskling någon gång :) Han är på någon personalgrej för alla chefer och så, men jag klagar inte ikväll. Behövde verkligen vara ensam och umgås med migsjälv :)

Allt för dig, rörig men jag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0