ingen midsommar, men..

Igår fick jag inte alls känna av att det var midsommar. Brukar faktids känna av det, trots att min familj aldrig
varit dom bästa på högtider. Men ändå är vi bättre än ingenting, så det brukar märkas iaf att det är midsommar.
Jag hade trevligt, men det kunde varit vilken dag som helst, taggar inför nästa år istället!!

Igår åkte vi till Felix föräldrar, där åt vi kyckling och potatis. Felix fick även sina födelsedagspressenter eftersom han
fyller år på tisdag, lillkillen blir stor ;) Var kvar där ett tag och kikade egenom saker som Felix hade gjort när han gick
på dagis för nååågra år sen :D Sen blev det en tripp till bomsta, där hade hela midsommar regnat bort så det var
inte mycket folk, och om man skulle haft kul skulle man vara ett större gäng, med några glas i kroppen. Så våran
vistelse där blev inte lång, men vi satt där en stund lysnade på musiken och talade med Joakim iaf.
Sen åkte vi till Ica maxi, som förövrigt var den enda affären i hela karlstad som hade öppet vid kvart i tio.
Felix köpte en påse godis och jag en liiten ost och kex :) Så åkte vi hem, väl hemma la vi ut en filt på golvet och
tände ljus. Sån spelade vi yatzy, uno och kort tills vi blev trötta så vi gick och la oss.

Hade en mysig och trevlig kväll iaf, men saaaknar midsommar :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0