jag har tråkigt..

OM DIG







Namn -
Theres



Bor - Skoghall!!



Syskon -  Jessica, Pernilla och Erina :)


ålder- 19



Född - 16 Januari :)




Ögonfärg -
  Blue!



Längd - 169  - 170


 Sko storlek - 40-41 :/



Höger eller vänsterhänt -  höger



Stjärntecken -  Stenbocken!



Hårfärg - Mellan blond(enligt min friösr iaf ;) )



Födelseort - Mora








DAGENS..







Låt-
Hm?


Saknad - Att må bra :O


Kläder - randig badrock :D



Smink - Tomt på den fronten!


Mat -  Shake!



Köp - Ingenting!



Göra sen -  Träffa Annikki hoppas jag, ikväll umgås med älsk<3



Godis - inget idag..




Pinsamaste - Oj typ ny vaken!









SVARA ÄRLIGT







Tycker du om att plocka svamp - 
Neee kan inte ta det så lugnt!


Tycker du om godis - Nja? Ibland!



Hur många gånger i veckan äter du godis -  0-1


Tycker du att du själv är söt/snygg -
Njaa, vissa dagar ser jag bättre ut än illa?



Du ger mycket komplimanger till andra - Önska jag var öppnare med det :)


Är du nöjd med ditt förnamn -  Oh no :P



Du tycker att du själv är smart - JA :D


Vad är det sämsta hos dig -  dryg, klumpig..



Vad är det bästa hos dig - Oj, dont know?


har du bra självförtroende - Nja, vissa dagar :)



Många timmar om dagen sitter du vid datorn -  Ehm, olika!

Gillar du skolan - Nejöö!



Har du någon gång skolkat - Jo har väl det!



Spelar du något instrument - Nope!



Sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, cheerleding, dans, innebandy, ridning, balett, friidrott..



Har du några tatueringar - Nej men vill!



Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - När jag tvättar händerna vid toa besök iaf xD



Tycker du om djur - ÄLSKAR djur<3








BRUKAR DU...







Sova -
varje natt ;)



Ta mediciner du inte borde ta - Nope?



Röka - Aldrig!



Snusa - Nene!



Skada dig - Nee!!



Klä dig i svart - ja ibland svart ;)



Lita på folk -  Oj inte så ofta.



Skada dig med flit -  Nope!



Drömma mardrömmar -  För ofta ;/



Gå i skolan - Inte iår!



Gå i kyrkan - nee längesen!



Ljuga - inte medvetet!



Vilja dö -  Nejdå!








NÄR...







Åt du senast-  
Frukost shake vid nio :)



Läste du ut en bok senast -  måste varit Star - Pamela Andersson i förra månaden typ :P



Köpte du något senast - I går :)



Vad? - Maaaaaaaaat!



Svor du senast - Oj försöker att inte svära så vet inte!



Sjöng du senast -  i morse när jag hörde swingfly - touch and go :D


Klagade du senast -  När älskling skulle lämna mig i morse för jobbet :O



Klantade du dig senast -  Lördags?












HAR DU...







För många vänner -
Nope, men de jag har räcker och blir över ;)


Skadat någon? Säkert!



Färgat håret -  För många gånger :O



Några tatueringar -  Snart :P


Egen dator - Ja men den står på vinden :O


Gjort bort dig rejält - Säkert xD











ÄR DU...







Snäll - 
I hope so :D



Snygg -  Njee!


Söt  Om jag vill så ;P



Kort -  Absolut inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0