SKOJ!!

Igår bestämde jag och älskling oss för att åka iväg på en tripp, trippen gick till arlanda.
Vi bara åkte, lyssnade på massa musik och umgicks, lovley!
När vi kikat på vilken gate vi ska åka från om ca 1½ vecka så åkte vi tillbaka emot Karlstad!
I Enköping hittade vi en stoor parkeringsplats, där drog vi ner  baksäterna och la oss i
våra sovsäckar vi hadde med oss för att sova :) I morse vakande båda vid sex och kände
att vi skulle åka igen, så vi började åka hemåt och påvägen blev det stopp för att äta frukost!
Vi var hemma i morse vid tio efter över 12 mysiga timmar i bilen, jag och älsk<3
Nu har jag dock världens huvudvärk, men ska rycka upp mig för om någon timme kommer
mammy och daddy och lämnar lite grejer åt mig!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni gjorde vad? alltså ni två är fan konstiga eller bara väldigt nervösa inför resan? ! haha

2009-06-14 @ 23:39:38
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0