Treeevlig dag :D

Dagen började med att jag och Felix växlade pengar för resen, taggad som bara den!
Sen hämtade vi upp Isabell och Felix körde oss ut till Ikea där hon skulle köpa tallrikar
och ljus till sin moder :) Sen kom han tillbaka och körde oss ner till pråmen där vi låg i
några timmar och njöt av den underbara solen. Kom lite trevligt folk som kom och gick
under tiden :) Blev kvar där till runt halv fem innan jag och Felix gick och köpte otroligt god
glass borta på timmy's i stan.
Så har vi plockat lite inför resan, köpt 4ljudböker(200kr på coop, ett kap!!) och spelat några
rundor kubb hos Felix föräldrar :)

Ska snart ut på en lång kvällspromenad tänkte jag, märks om jag får med mig mannen ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0