bad day!

I morse vaknade jag av spängade huvudvärk, efter massa vatten och ipren sov jag igen. Inga hjärn-bitar på väggarna iaf ;) Sen ringde Bäckwall/gummibjörnen/nya chefen/Beccis och bad mig jobba vi nio, jo men tjosan slängde på mig kläder(feel kläder så halvvägs till stan fick vi vända) och drog i min en Omelett. Jobba lite kände att jag hade jäävligt ont i knät, jobbade lite till ännu ondare, fick rast snackade med Beccis han ringde in Linda, så fick jag stå i köket i 40minuter innan Linda kom och löste hem mig. Inte för att knät är bättre för att jag sitter hemma men behöver iaf inte springa/gå på det mer idag, typ iaf. Dock om bajs snön som gudstraffar mig med(bad om sommar) så funderar jag på att gå till Ica och köpa mörk-choklad :) Yummy! Älskling tycker choklad är fel men jag tycker det känns RÄTT och jag har alltid rätt så det så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0