Chocklad-land!

Råkade nyss trycka i mig resterande av chokladen så nu ska jag klara mig en hel-halv dag utan både pojkvän och choklad, hur ska detta gåå? Ja jag får chocklad-bastinenes den är beroende framkallande jag lovar :O Ska dock försöka mig på en mindre promenad idag, mitt knä är något bättre idag kan jag iaf stå och gå utan att grina av smärta. Pluuus poäng :D

Pratade nyss med felixen i telefon han stod på apoteket och skulle köpa acceton, men var hittar man sånt? Det finns väl inget som heter "nagel-avdelning" där? För man använder väl bara det till att ta bort nagel-lack, eller?

Mjaumjau, over and out!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Typiskt karlar. Jag sa ju åt honom att gå på parfymeriet i MittICity. :P

2009-03-03 @ 19:53:44
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0