Den rätte för rosing?

Varför kollade jag på det idag? Nu kommer jag bara vilja se flera avsnitt även om det verkligen inte var bra. Var som ett annat program som gick förut på trean eller femma där en kille fick välja mellan massa tjejer. Samma stil, de hittar på saker och i slutet ska de tas ut en efter en. Maaah, tråkigt. Kommer få för mig nästa vecka att jag ska se det bara, jag känner migsjälv såå väl!!

Ville även se DH idag när det gick på tv, men hindrade migsjälv då jag köper boxarna och ser i tur och ordning. Men det var svårt att inte kolla fasnade någon minut men fick tvinga migsjälv att byta kanal igen. Hua, vad tv-serier kan vara tilldragande ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0