:)

Nu är jag och Felix i mora hos Mora och far. Idag har vi varit iväg till dollars store(?) och handlar massa nödvänigheter. Dock fin städade vi lägenheten innan vi åkte, så vi hinner nog vara hemma tills fredag igen innan den behöver städas ;) Vi köpte även förnödenheter till kvällen, felix köpte godis och jag nötter :) Så snart börjar "ballar av stål" verkar sjukt roligt när hon raggar på killar som har tjej :P Haha, fast om det hände mig, INTE SÅ ROLIGT! Vi har även varit duktiga idag och lagat korvgryta med kalkonkorv som är en favvo rätt för mig och min man :) Så vi gladde oss att göra denna super rätten :D
Nu känner jag mig osocial för han är ensam när jag sitter här, ha det fint. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0