Hockey-bocky.

Sitter just här i väntan på att ugnen ska bli varm. Sen är det dags att laga lite mat åt mig och min man. Troligen kommer han inte lyfta ett finger för att hjälpa mig för det är tydligen plötsligt livs-viktigt med hockey som går på tv. För första gången i vårat förhållande på 8månader(typ iaf) så bryr sig mannen om hockey. Yes visst jag gillar hockey, men att förstöra en kväll för två lag som jag skiter fullstädigt i roar mig inte så värst. Sen är ju sport på tv inget att hänga i julgranen. Jag kan ju trösta mig med att jag nyss gjorde en guacamole-dip som blev super god. Ska avnjuta den med sallad och en köttbit om 20minuter ungefär :) Nej åter till köket med mig, här kan jag inte sitta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0