Jaha?

då var jag hemma igen efter dagens jobbande. Sitter här vid datorn och kikar runt och har precis drukigt upp en kopp med ost och broccoli soppa(YUMMY!!) Min man är såklart och nördar på jobbet hela natten, så får se han först i morgon. Om jag inte vaknar upp vid fem i natt när han brakar in. Fast det brukar jag inte så varför skulle jag idag?

Vi var förövrigt och storhandlade idag, precis som vuxna gör. Vi gör sånna saker för vi är duktiga och kan ta hand om vårat hushåll på 29,5 kvadrat ;) Nu är iaf frysen full med kyckling, köttfärs, frysta-grönsaker, kött och lite bär :) Ska klara oss någon vecka på detta hade vi tänkt, och så blir nog fallet också om vi inte har en mat-orgi eller mat-sex. Fast frysta kycklingar är kanske ingen hitt i sängen? Eller vad vet jag, har aldrig provat :D

Nu ska jag värma lite bär och mumsa i mig till tv:en, hoppas det går något av nöje på tv. Annars har jag MASSA desperate avsnitt att se eftersom älsko köpte box nr 3 åt mig :) Love love love, ge mig saker ;) Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0