Konstiga ting

förgående inlägg var från igår men verkade komma upp idag(?) Jaja, blir nog bra iaf, blogg-se som spökar lite bara :P Idag har varit en trevlig och lugn dag. Fikade med Rebeccah, Kannika, Camilla och Sara förut, sen strosade vi runt lite i affärer. Finns ju ett och annat man vill ha, men jag får hålla fingrarna i styr just nu!! Sen mötte jag upp älsko jobbet, då blev det yttligare en gång att äta ute för vi åkte till city där det blev en stor taco-sallad(yummy!!!) Lite senare nu på kvällen var jag på yoga, hade en super gullig instruktör som nästan blev tårögd när jag sa till henne efteråt att hon var grym. Måste ju peppa människor när de gör så bra ifrån sig ;)
Har för morgondagen lagat en aubergin/zuccini gratäng som blev hur god som helt(var tvungen att prov-smaka) Super enkel var den också, så det passade mig finimang. Skit enkelt att slänga ihop om man inte har lust att laga mat :) Påtal om mat ska jag i morgon baka bacon-muffins som man kan äta som frukost och mellis. Verkade super goda de också, men det märks i morgon :)

Oj mycket mat, kan ju slänga in att Harem-byxor är piss-fult och jag fattar inte hur man bär det. FLOPP!!!
Puss

Kommentarer
Postat av: challlen

Haremsbyxor är apsnyggt ^^ och gött att ha på sigo m inte annat.

2009-03-26 @ 08:44:09
Postat av: Pernilla

bacon muffins?!!

2009-03-26 @ 19:06:59
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0