segt!!

Sitter nu hemma i lägenheten efter en lång dag dag. Började med att jobba 07-13, gick sådär med knäna. Kändes tungt men lyckan över att göra något tog helt över. Väldigt trevlig dag, tycker väldigt mycket om att jobba med Sandra hon är så himla go :D Efter jobbet gick jag till torget för att möta Johanna, vi strosade runt lite bland affärer, båda blev föräldskade i massa skor :P Vi gick även upp till hennes skola och mötte Marie och två till. Vi satt i biblioteket och pratade lite och skrattade mkt :D Sen gick jag till jobbet i tron på att jag hade 2timmar kvar till min sjukgymnast tid. Men sen när jag kom dit visade det sig att han hade sagt en tid men skrivit ner en annan. Så det blev ny tidsbokning som blev först 4/2, så om två veckor :( Men då ska han iaf hjälpa mig att få träffa en duktig läkare!! Sen vare bara att ta bussen hem, tog fel buss så det tog en halv evighet att ta sig hem till skoghall.

Nu ska jag göra lax med majonäs och ägg röra - puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0