Tjingeling!

Sitter som vanligt(kommande månaden) hemma hos Felix på deras, hm, kontor och drygar med datorn. Idag har det inte hänt så mkt, vaknade med en förjävlig huvudvärk som senare gav med sig. Hann inte varta uppe sålänge innan jobbet bad mig att komma in, byte om och drog dit. Hade som vanligt trevligt med Kosar i köket, hel trevlig kille den där :D Tiden bara sprang iväg idag på jobbet, inte säkert varför men det gjorde den :P Efter jobbet blev det hem och laga lite tacos till mig och pojken. Vi är typ galna i tacos och äter det minst 2gånger/veckan. Dock är våra versioner olika, hans med köttfärs, ost och natchos. Min MASSA sallad, ost, cream frech och köttfärs. Men båda gillar't ;)
I morgon jobbar jag 07.00-13.00, otroligt kort men det får funka. Blir att sova efter "ballar av stål"(KUUUNG!!!)
Ha det bra, ta hand om varandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0