Tjopp!!

Har fortfarande inte tagit hand om saken och bakat Bacon-muffinsen. Men ska väl göra det om någon dag eller 100dagar.
I morse eller ja vid två tiden skulle jag gå ut och kika i påst-boxen och vad är det jag ser? MASSA JÄÄÄVLA SNÖÖ!!! Det är seriöst vitt överallt, jag som tänkte va en promenad men palla det när man måste ploga sig egenom snön. Hade iaf fått en remiss till läkaren redan nästa vecka, oh känns bra. Det som känns mindre bra är att de innan besöket måste veta att Mora sjukhus betalar för skiten. Så då måste jag skicka min remiss dit, jag har ingen adress så det måste jag vänta tills måndag med :S Sjuuukt kommer det ens hinna fram och bli bekräftat då? :S
skoj-oboy kanske får vänta 10år till innan mitt läkar besök, bajs apa!!
Nej nu ska jag gå och dränka mina sorger, eller iaf trösta mig med ett DHW avsnitt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0