Trötter

Ögon-locken hänger ner till knäna känna det som, om jag gick och la mig nu skulle det vara lätt att somna. För en gångsskull, det känns så iaf. Är fortfarande i Mora med Felix, idag hade jag lyxen att få mysa med två felix. Blir så när både hunden och pojken är felixar :P Idag har vi inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt precis som man ska på semestern. Men klockan har tickat på i en väldig fart hela dagen iaf.
I morgon vid ett tiden gå bussen till Karlstad, är bara ett byte som sker i värnäs. Kommer vara skönt att komma hem igen :) Även om det varit skönt att vara hemma någon dag :) I april kommer syster-yster och övertar min lägenhet för en månad, så jag och Felix flyttar hem till hans föräldrar så hon får plats. Vi flyttar dit utan problem, tror Felix saknar sin mamma lite mkt ibland, så han klagar knappast på våra planer ;)
Nu ska jag gå in till honom och om inte så långttid blir det nog sovtime :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0