Zzzz..

Är trött som en get, även om jag faktiskt sov ända tills halv tolv idag. Har varit en händelserik dag, började med att jag åkte in till Annikki och hennes öfa-mässa på tingvalla. Sprang runt där lite med Annikki och sen med Bella och Korti(?) intressant vad de små handelseelverna tror det kan göra för världen, mohaha :P Efter det skutta jag vidare till ungdomsmottagningen för att prata med en tant, tänkte att jag skulle behöva vänta lite iaf men icke. Fick gå raka vägen in :P Efter det träffade jag Linn och Klara så jag skuttade runt med dem på stan innan Linn skulle och sminka äcklet på skala :P xD Så jag gick och träffade Annikki som köpte en tunika hon har tjatat om på Gina Tricot. Vi åt även lite mat innan vi gick på förhandsvisningen av "en shopaholics bekännelse" Jääävligt bra film!!! Så rolig, bara lite självklart slut där flickan får pojken :D Sen slutade vi med varsit vattenglas på mcd tills Fix slutade för kvällen. Dock blev vi kvar någon timme efter han slutat och försökte lära Annikki hennes läxa, gick ju, hmm, såådär.. Nu drygar Felix, och försöker dra i mig. Han är dryg ibland, min ekorre. Men älskar honom (nästan) alltid ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0