Änglar och demoner.

Jäävlar vilken bra film måste jag säga. Har hört att boken inte ska vara någon höjdare, men då blir man iaf positivt överraskad av filmen. Jag brukar har rätt svårt att se på filmer som är längre än 1,40h men denna film bara flög iväg. Njöt tills sista minut, och jag som är helt kontroll beroende av tiden kollade på klockan 1gång bara. Fattar ni?? 1gång under 2,10h det måste varit rekord för mig, brukar kolla på den var 10minut under filmer, minst :) Detta gör jag inte för att filmen är dålig utan för att jag har kontrollen över tiden, men nu fög den iväg och det var så jävla skönt!!

Om två helger åker jag, Sara + Azra eller/och Kannika till göteborg, det ska bli PARTY PARTY! Längtar dit, saknar mina och Saras upptåg. Men nu är vi pågång igen, FUN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0