dålig smak..

Smakar apa i min mun :( Har troligtvis sovit med öppen mun, sååå äckligt. Måste borta tänderna snart innan jag spyr!!!
Igår var en JÄTTE trevlig kväll hos Izzie. Var en bunt super sköna människor, som helt otroligt blev en bra mix :) Vi började kvällen med att sitta uppe på deras balkong i solen och smuttade på cider och små pratade. Efter ett bra tag där så gick vi ner och hittade en gräsplätt där vi grillade ;) Jag och älskling grillade rostbiff, vilket var Otroooligt gott. Men måste säga att engångsgrillar från ica maxi är bäst, gick inte så bra (i början iaf) för Ö&B grillen ;) Vi avrundade kvällen (iaf för mig och felix) med att köra dueller på sing star, mitt, Felix, ciccis och Sannas lag ägde skiten ur dem andra. Haha nerrå, tävlar inte så mkt det var mer en SUPER rolig kväll. Mer Sing star kvällar måste bli :)

Nu ska jag packa väskan inför min och Annikkis resa idag :) Återkommer om det.. Puss

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Tack för de uppmuntrande orden i min blogg. :)

2009-05-01 @ 18:39:56
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0