Hemma!!

Är nu hemma i Karlstad igen efter en helg i sveriges-vackraste stad tillsammans med Annikki. Idag blev det en shopping runda där jag handlade 5tröjor och ett par chinos. Hittade även ett par UR-läckra skor, MEN de i min storlek hade en rem åkt-ur så hon skulle reklamera dom :( Inga skor, får hoppas jag hittar dem här hemma i Karlstad! Har nyss varit och handlat massa frukt och ingredienser till morgon-dagens matlåda, blir aubergin-lasanget(MUMS!!!!) Ska dock bara jobba 4timmar, så min matlåda blir att hunga in på efter arbetspasset, men ska ha med den brukar vara jätte hungrig efter 4 timmar så :P

Hoppas även på soligt väder i morgon, för då blir det debut att cyckla till jobbet från denna lägenhet :D Hoppas, hoppas.. Skulle vara så skönt att komma igång med den aktiviteten!! Nu ska jag städa upp lite i svin-stian eftersom min Kar inte kan ;P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0