Mora!

Är nu hemma  i mora, har varit det sen i lördags. Men har inte riktigt tagit mig tid att kika in i bloggvärlden ;) Vi åkte iaf hit i lördags efter jag hadde haft ett läskigt läkar besök med magnetröngen. När vi kom hit var det bara att fixa i ordning sig och vara berädd, för inte långt efter började lite släktingar rulla in på gården. Pernilla skulle ha födelsedagsfest så min familj, farbror + familj och Farfar+tant skulle grilla lite :) Det var en mysig kväll, eller iaf eftermiddag. Massa mat och lekande med Pernillas sockertopp till hund Wille. En super söt rotvailer valp hon har skaffat sig. På kvällen åkte släkten hem och jag och Felix skulle vara barnvakt åt Wille. Sötare och tokigare hund får men leta efter, plus att han är lydig för sin unga ålder. Han stannar kvar på gården och detta är även fast man själv går utan för, sånt gillar jag :) Vi hyrde lite film och myste ner oss i min säng, så gjorde även wille som snarast sov :) Igår kikade vi lite i affärerna som var öppna(dvs ö&b och ica maxi) sen gjorde vi inte så mycket mer, såklart umgicks vi med familjen och åt då ;) På kvällen var det återigen dags för film, men denna gången ingick chocklad, morötter+ gruka med dipp i planen!! Ikväll lär det väl bli film time igen eftersom vi har en film kvar att se. Om vi inte bestämmer oss för att åka till karlstad och härja istället.
Nu ska vi snart in till mora och kika runt lite, ska se om de har något av värde i skit-äckel-hålan :P

yeye, fick iaf spela kubb idag efter massa tjat :D PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

hörru, vi firade min examen och pernillas födelsedag!! och sen är det en Jack Russel Wille är, en rottis är ju en STOR svart hund! Hallå hallå :P

2009-05-11 @ 20:48:37
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0