Nu är veckan slut, nu är helgen här ;)

Idag har varit en dag med en snabb omställning stannade hemma hade tänkt små pilla lite och städa upp i lägenheten. Så blev det också några timmar innan jobbet ringer första gången på länge och frågar om jag vill jobba. Sjääälvklart ville jag det så lite som jag jobbar. Så det var bara att sminka sig lite snabbt och slänga på sig kläderna och skynda ner till bussen. Såklart glömde jag min shake så jag har fått leva på mc chicken idag, uscha ;P Nu sitter vi hemma i lägenheten och kikar på mr & mrs smith på tv, länge sen jag såg den filmen så inget fel med att den gick på tv:en ikväll.

Imorgon förmiddag blir det röngen, hoppas det hittar något fel efter alla år. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Nu ska jag ladda upp med vatten fär nu är pausen strax sluut! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0