Smarta jag(?)

Jag var super duktig idag måste jag säga. Trots att det var motigt cycklade jag till jobbet, var inte heller världens bästa väder. Sen har jag ätit lagom mycket med lagom intervaller tills nu. Märkte att jag glömt mitt Herbalife pulver på jobbet, hade tänkt dricka en shake nu när jag kom hem. Men så kunde jag inte det vad gör jag? Först äter jag färsk annanas, som var sjuuukt gott. Men tål inte det i storbitar, så tungan och läpparna lär väl svulna upp snart. Efter det kom jag på att energi drycken Monster stod i kylen, så jag tar den. Är fortfarande sugen på något mer så då slänge jag i mig en stor pizza bit jag hade hemma. DUM DUM DUM!! Jaja, var väl en okej dag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0