snart klara :)

Vi pillar fortfarande med lampor och sånt i våran tv-hylla. Men snyggt och praktiskt blir det sen syns nästan inga sladdar eller de syns om man kollar men de är gömnda så gott det går iaf. Ska antingen köpa ett nattduksbord eller en stoor växt som kan täcka lite mer. Känns kalas bra med våra förändringar. Kanske inte syns så mkt om man inte är här lika mycke som vi med vi ser det tydligt :)

Nu är det inte många dagar kvar tills en av mina vänner från säfle flyttar in i en lägenhet nära mig :) Kommer kännas super och förhoppningsvis får jag även Annikki att flytta hit :) Samtidigt får även Rebeccah sin lägenhet på herrhagen, super kul för henne tycker jag :)

Pussaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0