snart sovdags..

Har precis kollat på den hel mytsig filmen, nyckel till frihet. Är ett drama som Felix har gått och förälskat sig i, inte alls hans stil. Men bra som inni tusan var filmen, tror den har några år på nacken så det är en missa av mig. Men nu har jag sätt den iaf och den kan återkomma om några år efter som den finns i våran film-samling :)

På-tal om att det är våran filmsamling kommer det bli väääldigt jobbigt om vi någongång skulle flytta isär för de flesta filmerna har vi köpt ihop, jag har verkligen inte aning om vems som är vems. Men sak samma, allt vi äger våååårat :D

Nu lyss kom älskling ur duschen och jag tycker han är väldigt sexig med papperstuss som han har tryckt fast i fejset för han blöder efter sin rakning. Manligt, mycke manligt ;)

Nu ska jag och älskling ner i sängen och myysa :D PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0