trötter

Sitter hemma hos Petter i göteborg och är trött som bara den, men måste upp om vi ska hinna med något idag då vårat tåg går hem vid två. Det har varit en trevlig helg då jag dragit med mig Annikki till göteborg. I fredags grillade vi med Petter, han flickvän och hans vänner vilket var väldigt trevligt :) Sen igår var jag, Annikki och Katrin(petters girly) på liseberg och härjade från 13.00- 22.00, jätte roligt vare :D Har ni suttit längst fram i både kanonen och balder, båda är grymt mycke roligare i det läget :)  Idag tänkte jag mig att jag skulle hinna handla med lite kläder hem till Karlstad, se om jag hittar något roligt på typ 3timmar! Skriver mer när jag är hemma, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0