Tröttis!!

Är väldans trött idag, jag och älskling pallrade iaf oss ut på 30minuter promenix idag innan frulle. Bara för att inte träna något mer på hela dagen sen, dååligt!!! Men vi har sprungit 100varv på ikea och även hunnit med sommarlagret. Vi fick lusten att röra om lite i våran lilla etta, så vi köpte en ny stoor tv-hylla. Vi har även vridit sängen och flyttat en stor byrå till andra delen av rummet, tänk vad sånna små saker kan göra skillnad. Känns som ett helt nytt rum nu :) Fast än är inte tv-hyllan påplats, eftersom den är från Ikea måste vi ju bygga ihop den först, eller ja vi och vi älskling gör det medans jag tittar på ;)

Klockan är bara nio och det ögonlocken känns tunga som tegelstenar, men ska väl lyckas vara vaken en stund till hade jag tänkt mig.
Puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0