AOUU TONIGHT!

Sitter hemma och har precis ätit mina hemmagjorda pannbiffar med blomkålsmos, yummy :D
Dum som jag var så sminkade jag mig innan jag hackade löken så sminkningen har jag fått göra om.
Nu snart ska jag och Felix dra oss in till stan för att möta upp Jessica och sen åka ut till bergvik.
Bobbyn har fyllt år och han ska ha kalas ikväll så vi ska hitta något till honom.
Men först ska vi även på Kalas hos Isabelle, hon fyller också år på onsdag så måste
grattulera henne med :D

Jag tänkte på en sak, i onsdags var jag döda trött och felix lika så. Gå ur sängen kändes som döden.
Kylan utanför täcket var outhärdlig, men jag hade skola och felix jobb så vi var tvunga att gå upp.
Men tanken att ligga kvar och släppa alla måste lockade. Imorse hade vi ingenting att göra så vi kunde
mysa i sängen men då var det helt plötsligt inte alls så intressant. Det är mycket skönare att ligga kvar
och sova vidare när man egentligen inte kan!!

Nu ska jag borsta tänderna, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0