Dabooba!!

Ska snart sovselisova, har idag efter 4års tjat lyckats få med min pappsin till körskolan så vi har gått handledar-utbildning. Så nu ska jag äntligen när jag snart fyller tjugo ska jag få övningsköra för första gången. Kommer gå galant, är övertygad om att jag är en naturbehåvning bakom ratten. Kan redan växla när Felix kör!
Har även beställt hem körkortsteori via datorn och skaffat böckerna från körskolan, så det går inte fort men
går rätt håll iaf :D

I morgon blir det ut på äventyr också, vid nio tiden styr jag, Per och Jerry bilen emot sthlm!
Där ska vi härja i helgen som bara den, sytt halloween dräkter har vi gjort också. Jag trodde inte
jag kunde sy, men där hade jag fel. Grymt braa dräkt! Inget avslöjande nu..
Dock har jag glömt kamuran hemma i Karlstad så några bilder från mig blir det inte.
Meeen Cissi måste ju ha en kamera, eller någon iaf..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0