God morgon :)

Vaknade precis hemma hos Fredda, har sovit skit gott i natt på hans soffa trots att jag har ett färjestad täcke ;P
Nyss när jag vaknade hittade jag en lapp där det stod "öppna datorn och rör på musen" så jag gjorde det och när jag gör det står det "Gooooodmorron Gooomorron!
Du får använda datorn om du vill. Musiken jag har finns i WMP.För att få dataljud, ta den svarta kontrollen, tryck på power. Då ska de stå CD i displayen, om de står något annat tryck på knappen längst till höger på tredje raden, CD!" Så bta annars hade jag bara legat och glott tills han vaknar vilket kanske är om 3h eller något!
Dock känner jag nu att jag nog ska sova en stund till, har en lång dag framför mig :)

Kul att träffa Fredda igen, har saknat min vän!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0