Roligt :)

Har kännt på senaste att jag stått och stampat när jag jobbar på Mc donalds, har känt att jag behöver nya
utmaningar. Har själv tidigare avböjt ideen att bli arbetsledare tidigare men idag hade vi personal möte då ideen dök upp jag vill bli handledare, en som som visar hur man göra med saker och utbildar folk på nya stationer. Känns perfekt och super kul, så nu ska jag plugga och ha några samtal med chefen för att gå uppåt :) Inget jätte
steg men jag kände att det lilla räckte för jag ska känna att jobbet känns roligt igen! Fick ideen idag och redan
ligger boken för att bli verifierad brevid mig och väntar på att jag ska hugga tänderna i den!

Wiho, glaaad :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0