Slut efter dagen!

Ligger nu i den super sköna sängen i våran fina sveet(?) på best western hotell i göteborg.
Har aldrig sätt ett sånt stor hotellrum som mamma har hyrt till mig och mina två systrar.
Himla mysigt är det iaf på högsta våningen med utsikt över hamnen. En hel vägg täckt
med bara fönster och stolar innanför med utsikt över hamnen. Helt underbart, skulle lätt
hyra detta rummet igen ;) Men lite lyx, men det är okej ;)
Idag har jag, mamma och mina 3 goa systrar varit ute och ätit samt varit på göteborgoperan
där vi sätt musikalen - Guys and dolls :)
Var på en super mysig kina resturange(?) som ligger strax breve hotellet, där vi åt buffe.
Jätte bra utformat, man fick plocka på det man ville ha sen gav man tallriken till en kok
som gjorde en wok av det man ville ha :) Jätte trevligt, dock hade vi inte så lång tid på
oss så man åt sig sådär äckligt mätt som man lätt gör på en buffe, vilket på sitt sätt var
bra för man mådde fortfarande bra när man gick därifrån ;)
Har inte heller träffat mina systrar och mamma tillsammans sen min farmors begravning
för x:antal år sen. Var super trevligt att umgås alla igen, och vi bestämde att vi skulle göra
detta till en årlig-tradition.
Musikalen Guys and dolls var bra, lite seg med för många solo sånger men helt klart sevärd!
Kul att se den med skolan igen om 2veckor, idag var ju ändå premiär så kanske är någon skillnad.
Eller så är den precis likadan, men det märks!!
Nu ska jag snart lägga mig när och sova i den super sköna sängen med frächa lakan :P
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0