Söndag!!

Ännu en helg som sprungit förbi, inte många timmar kvar till sovdags och sen är det skolan som gäller.
dagen har bara sprungit iväg och även om jag vaknade halv ett så har jag hunnit med både en fika med
Linn och köpt mössa. Har kännt flera dagar att mössa är något som behövs och idag frös jag nästan ihjäl
så då köpte jag en. Tycker att möss handel är ett helt projekt men idag hittade jag faktiskt en som föll
mig i smaken i första affären jag sprang in i.

Nu har jag nyss skrivit mat-lista för nästa vecka och konstaterat att jag om 3dagar faktiskt har tömt
kylen, känns väldigt bra då det är enkelt att maten får ligga där och man köper nytt hela tiden. Men
på torsdag är det dags för storhandling :D

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0