trött i ögat!!

Kom precis hem från jobbet, tillbringade sista halvtimmen där i massagestolen. Väldigt välbehövligt!
Känns som att någon trycker stenhårt på ryggen, så samtidigt som det gör ont är det skönt. Helt mysko
precis som spikmattan som ligger på mitt golv :) Obehaglig men skön ;)

Hade en hel lugn kväll, behövligt eftersom jag inte har stått i kassan på bra länge. Så fick bekanta mig
lite lungt med knapparna, men det kommer snabbt tillbaka. Dock blev jag lite skakis och nervös när jag
hade en lång kö med bara min kassa öppen. Då kände jag att nerverna inte riktigt är med i kassan nu,
har ju gömt mig i köket på senaste. Men i natt var det min natt, jävlar va kul kassan är :)
Dock var det en man som kom in och skrek för att vi inte ville öppna toaletten, sen skulle han köpa
hela stället och pissa i våra hamburgare. Kan säga att han fru eller iaf hans damsällskap skämdes reält!
Hon försökte lugna honom, men han var lite tokig! Men det var också det ända som hände under natten
usch vilken död kväll, roligre när det är fart och händer massa saker :D

Nu kolla på tv-serien "tio orsaker att hata dig" så dålig, men började kolla och nu är jag fast.
Life sucks :P PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0