Trött!

Hade tänkt se på vänner dom precis men det funkar inte för textningen ligger långt före så det är ingen idee.
Är för seg och trött för att orka kolla om jag ska strunta i texten, sen kan jag inte bestämma mig för att inte kolla
på texningen för då dras min ögon dit iaf och jag blir förrvirrad. Nej ska jag se någonting på engelska ska det
inte vara någon texning alls i programet :) Varför sänder man inte program utan text, det är ju bästa sättet att
lära sig engelska på. Jag minns att min barndomsvän Manda var helt överlägset grym på engelska, även på högstadiet och hon satt och kollade på engelska serier på tv på eftermiddagarna. Själv växte man upp med bara
1,2 och 4:an så det var inget mycket att hurra för.

Dags för dagens runda i badrummet, alltså tandborsning! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0