Wihoo!

Glad dag idag :) Humöret är på topp och ingenting biter på mig dagar som den här.
Om alla dagar skulle vara lika bra skulle jag vara elit ;)
Har idag gett mig på ett recpet som står i min fina kokbok "gi-noll". Det som tilllagades
var Bacon lindad ost fylld kycklingfilee och det blev GOTT :D Felix som är kräsen som
en åsna åt och klagade inte, han sa tillochmed att det var gott, någonting måste jag
ju gjort bra då :D

Har även gjort en prestation för mig själv och min framtid, har läst egenom hela boken
som ska utbilda mig till handledare. Känner att jag kan allt som står i boken men kan
inte sätta ord på sakerna så uppdatering efter 1½år på donken känns välbehövligt!

Idag har jag varit duktig känner jag, bara ett pass på gymmet som saknades men det
tänkte jag ta igen i morgon!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0