Freddag!!

Tänkte mig ha en lung kväll, men så blir det kanske inte :P
Om 1,30h ungefär kommer Natha och hennes kompis hit sen
30minuter senare kommer D & G och gästar mig :D Fun fun!

Spriten står på kylning och vinaren lika så, sen kommer felix om
30minuter med mera vin till lilla mig :D :D Han ska själv ut och
härja med jobbet på annat ställe, så inatt blir det reuinon, yey!

Kommande tider finns det massor med planer, näst sista helgen i oct &
första helgen i nov :) Sen förhoppningsvis kommer mass folk (per-åke, cicci,
johanna osv) till mig i nov. också :) Så måste jag hinna till C och hälsa på
Natha ibland också! Ska hinna till Fredda också, och Markus ska komma hit.
Fira Isabells och Saras födelsedagar!!
Hjälp känner att jag lovat lite mer saker än det finns tid till? JAJA, FUN!!

I veckan ska jag och Jessica umgås också, wiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0