skolan..

Sitter i skolan trött som en apa, med sprängade huvudvärk. Har slutat skolan men om jag inte går in till stan går
nästan buss utan för först 16.41 så jag väntar.. Ska hem och försöka få ordning på helvetet i lägenheten, ser verkligen ut som skit där.. Ioft är skiten kläder så det tar inte så lång tid :P
Igår tappade jag också min lght:s nyckel, cykel nyckel, skåpnyklar - jobb& skola osv. Inte direkt första gången jag tappar nycklar på senaste året :( Måste börja ta hand om de små liven bättre eller skaffa kodlås på allt jag äger. Undra om det går att ha på dörrar?? :P
Inte långt kvar tills jag ska gå bort till bussen nu, hemma ska jag umgås med en sjuk Felix som nog har magsjuka, usch usch..
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0