SLUT!

Har precis mumsat i mig livet mat, eller jag precis kanske jag inte ska säga tog sista tuggan för 30minuter sen.
Men har kvar den goda smaken i mun så känns som nyss ;) Har ikväll varit iväg till gymmet för första gången
på över 2veckor. Kändes verkligen i hela kroppen att jag har varit sjuk(har haft en inflamation i lungorna)
Jag brukar ta 20minuter på springbandet i jogging tempo men nu orkade jag 5minuter sen trodde jag lungorna
skulle sprängas. Inte bra inte alls, det som var innan jag var sjuk var dåligt men det här är super kasst. Men
jag var där idag iaf och tränade, måste ju börja någonstans :) :)

Känner att det har blivit väldigt mycket fikande på senaste, och mer ska det bli!!
I måndags tog jag och Jessica en fika, i idag jag och Annikki och i morgon jag och Sara!
Seen ser planerna ut att jag och Isabelle ska fika på torsdag eller fredag. Men jag
klagar inte chi-latte är YUMMY :D

Nu vill jag ha mitt CSN-kort, håller tummarna att de kommer i morgon :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0