tjing!!

Sitter hemma i min lägenheten och segar, har en tvätt i maskinen som jag ska gå ner till tvättstugan om
någon minut och ta hand om. Just nu är en av världens sämsta program på tv "Afv" boooring. Vet inte ens
varför jag har gång tv:en när jag inte kollar på den, men det känns lite som sällskap med ljud i bakgrunden!
Snart kommer Felix hem till mig, vi ska se på timon och pumpa och äta choklad! Längesen jag såg på
barnfilm, synd och skam älskart :P Har hittat en ny favourite choklad också, centerrulle med 70%ig choklad
YUMMY!! Jag är inte ensam att älska den heller, Felix håller med mig om att den är suuuper!!
Har iaf färgat om håret nu, nu är det ingen som klagar iaf ser braa ut :) Jämn färg iaf. I morgon ska jag
klippa det axel långt igen, orkar inte göra något med håret när det är långt och bara hänger och är fult
så även om jag tycker det är finast med långt hår så ska det booort ;)
Nu blir det tvättstugan, pjipp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0