90-tals Nostgi!!



1990 året jag föddes, var ett halvår när sommaren och "glass-tider" pågick, vet inte
om man äter så mycket glass då. Btw ser Gb gubben rätt läskig ut på den bilden!!




1 ½ år gamal, hade nog ätit min första glass men det minns jag knappast! Bra priser iaf ;)



GB glass fyllde 50 år, men jag var bara 1½år :) Gb glass-gubben är inte lika läskig!
Hade Gb glass japp glass, och varför tog man bort den?



Dom måste haft dålig fantasi när jag var liten bilderna ser precis likadanna ut förutom
gubben som ändrar sig lite. Jag är 3½ år och twister som är en nyhet heter tydligen spirello!!
Jobbigt att de inte skrivit ut priserna på skylten!!



Kan lova att jag åt mycket glass, 4½år och en lite tjockis unge.. Calippo apelsin, finns det nu?



Där försvann caloppo apelsinen efter 1 år i ramp ljuset, 5 åringen i mig grät(?)



Åh cool bits, dom minns jag och dom var jävligt goda. sex och ett halv år gammal.
Hur kan jag inte minnas så mycket som jag åt? ;D



Massa goda glassar och fina priser :D Den där randiga med choklas längst upp var mums!
1997, inte många år kvar tills 2000..




Ett år med jävla massa nyheter, fattar inte varför piggelin står som nyhet. Var dom fulla
när dom gjorde skylten? Priserna börjar stiga och twister heter äntligen twister ;D
Roligt att man fick en leksak i skattkistan ;D




Stanna tiden, perfekta glassåret enligt mig :D Åter igen glömde om priserna på lappen.
Åh magnus dubbel, varför finns du inte jämt?
9 ½ år gammal, och glassen är underbar!!

Love/TESS

Kommentarer
Postat av: jenny

wow glassen var ju billigare förr haha ... Igglo cola mums den kommer man ihåg =)

Solero Ice med jordgubbsbitar var också en favvo som dom tog bort helt plötsligt =/



Allt bra med dig ?

2010-04-09 @ 12:55:37
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0