Denna dagen slutade den också..

Så var onsdagen slut och detta betyder att jag bara har två dagar kvar hemma innan jag ska tillbaka till verkligheten. Känner att det är väldigt skönt att vara hemma och bara sega mig igenom dagarna.
I morse fick jag två sötnosar som flög på mig i sängen vid åtta tiden så det var bara att pallra sig upp
och röra på fläsket!! Somnade dock om i soffan igen vid tio och sov till tolv, men iaf :) Idag har jag bara
roat mig med att gå ut promenader och skrivit på mitt Svenska B nationella anförande. Det har gått från
kärlek på internet till riktig kärlek. Kommer nog bli bra, har ju några dagar till på mig att pyssla med det.
Jag tycker alla ska gå in och läsa min kära vän Freddas blogg på www.fredrikkla.blogg.se hans texter känns
så genom arbetade, inte som min flummiga utsvävningar, mina nyanser i livet :P

Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0